»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
»Letošnji dosežek pri bralni pismenosti nam gotovo ne more biti v ponos.«
»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«
»'Bralna pismenost, kot kažejo raziskave, ni v najboljši formi', pa vendar v tem času nastajajo tudi kakovostne knjige z veliko humorja.«
»Bralna pismenost učencev je eden od pomembnejših dejavnikov, ki določa učno uspešnost posameznika.«
»Bralna pismenost mora biti splošni del kurikula, spretnost, ki se razvija pri vseh predmetih.«
»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Razvijanje bralne pismenosti ni le naloga učiteljev slovenskega jezika, ampak vseh sodelujočih v izobraževalnem sistemu.«
»Bralna pismenost je predpogoj za učenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju